#ThinkingInGenerations – dichtbij boeren – KWS

Denken in generaties betekent samen groeien. Met hoogproductieve zaaizaden en uitgebreide kennis ondersteunt KWS boeren bij het benutten van hun volledige potentieel. Zo zorgen we voor een efficiënte landbouw met blijvend succes. Vandaag en in de toekomst.

Grootouders, ouders, kinderen – alles onder één dak. Het leven en werken op een boerderij wordt meestal gekenmerkt door familiebanden en tradities die in de loop van decennia zijn gegroeid. En door veranderende tijden. Om de landbouwuitdagingen van de toekomst aan te gaan, denken boeren in termen van generaties in plaats van kwartalen. Zij investeren niet voor het moment, maar voor de lange termijn – met als doel hun boerderijen en akkers verder te ontwikkelen zodat ze kunnen worden doorgegeven aan de volgende generatie.

Een continue, succesvolle weg die ons als KWS verbindt met onze boeren: sinds 1856 hebben onze stichtende families het bedrijf op een zelfstandige en duurzame wijze geleid en ontwikkeld. Het is een zaak die ons aan het hart ligt – en het is actueler dan ooit. Met onze campagne #ThinkingInGenerations kijken we achter de schermen van agrarische “multigenerationele projecten” en laten we mensen zien die met hart en passie strijden voor een landbouw met toekomst. Jong en oud – samen vooruit.

Boerenportret: Heidi en Nic Verschelde

De familie Verschelde is de vierde generatie die hun boerderij het Hof van Rapenburg uitbaten.

Heidi en Nic wonen op de boerderij in Oost-Vlaanderen, België, samen met Nic’s vader en hun drie kinderen. Naast Louise en Floor helpt de tractorgekke negenjarige Viktor al actief mee met het dagelijkse werk.

Leer de familie Verschelde kennen in dit boerenportret.

#ThinkingInGenerations: de familie Verschelde België – YouTube

Lees meer over het familiebedrijf op onze website, hier zijn ook diverse boerenportretten te vinden van boeren van over de gehele wereld.

https://www.kws.com/be/nl/bedrijf/thinkingingenerations/boeren-portretten/heidi-verschelde.html?utm_source=bajk&utm_medium=website&utm_campaign=thinkingingenerations.corn